måndag 22 augusti 2011

Supersöt

Ja tösen är så stolt över sin nya frisyr ! A lyckades galant med klippningen igår ! Lillasyster också nöjd och båda är i skolan nu.
Tösen hoppade glatt in i taxin som hon väntat en halvtimma på ute och räckte mig handen, tittade på mig och sa: Jag älskar dig mamma ! Vilken start på skolveckan ! 

Den här ritades under klippningen ! Den ska jag sätta upp på jobbet i mitt skåp. Kan vara jag på bilden.....
Dax för promenad med hunden, lunch och jobba. På återseende kära ni. Kramizar Tina

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja tänk om man haft den starten......
Tack för att du bryr dig, du betyder massor för mig. Jag vet ärligt inte hur jag ska orka mer, haft en relativt lugn sommar. Nu bara ångest,stress inombords, ilska och floder av tårar. Hur ska jag orka komma tillbaka till jobbet. Just nu känns det som att jag bara vill gå och lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och inte kliva upp på väldigt, väldigt länge. Så skönt iallafall att ni fick en bra start på det hela, det är ni värda. Kramar Cissi

Tina sa...

Ja vännen, det kändes lite hårt att skriva inlägget idag efter att jag pratat med dig. Men ville visa upp nåt positivt nån gång och inte bara gnälla. Jag finns för dig och saknar dig massor på jobbet ! Behöver dig min kloka ängel ! All styrka till dig , kramar.

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...