onsdag 29 juli 2020

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne är det skönt att gå tillbaka ibland. Mitt minne har tagit stryk och det som inte pågår nu är ganska suddigt 🤨
Tösen trivs på boendet med att kunna vara ifred och att det Samtidigt alltid finns folk runt henne när hon vill. Jag längtar efter henne och njuter av att hon är där samtidigt, tror att några av er därute förstår ❤️ Just nu har jag semester och sitter med den här utsikten 🙏


Var rädda om er ❤️ Imorgon kommer Tösen ut hit igen 🙏❤️Kanske börjar jag blogga igen, kanske inte... kramar T 🥰


2 kommentarer:

Nina sa...

Ja, det gör ju inget om bloggen finns kvar. Man behöver inte bestämma sig för nånting utan bara skriva om man får lust nån gång. Jag blir iaf glad att "höra" lite ifrån dig <3
Kramar! /Nina

Maria sa...

Jag har haft samma funderingar med min blogg men på något sätt är det skönt att få skriva och att som du skriver blicka tillbaka.
Önskar dig en skön semester och allt gott till dig och din familj!
Kram

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...