tisdag 23 augusti 2011

Sensommarsurr

Sammanfattar en mysig fm någonstans vid havet med knas-goa-Lena med orden på bilden ! Ja inte att umgänget med henne bara underlättar om man är lite knäpp, utan hela livet ! Tror vi kom fram till det ? Typ så i alla fall ! Och detta :
Vi gick igenom ganska viktiga saker alltså ! Vi var väl lite djupare emellanåt och pratade om:
barnen och sånt. Ja en mycket trevlig fm med andra ord !

Igår ringde tösens doktor, och vi ska göra ett sista försök med Adhd medicinen och höja den lite igen. Händer inget nu så tar vi bort den om en månad. Vi ska bli kallade till möte med doktorn och psykologen snart och se hur vi går vidare. Ja, ja vi får väl se vad som händer. 
Känner inga stora förhoppningar om förändring längre, svårt att tro att det plötsligt ska bli lättare. Men lever på hoppet gör man väl så länge man lever !
Ha en fin kväll därute alla fina, kramizar Tina

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror nog vi lyckades lösa de största världsproblemen, men det finns säkert nåt litet vi kan förbättra. Det var iallafall ett par superhärliga timmar med många fina miner och sjöjungfur på småkobbarna på vår utsikt. Nästa gång kan vi kanske ta med lite hantlar och annat så vi kan träna träna träna *ASGarv*
Det var jättekul att träffas igen, frågan är bara vem som är knasigast? Och visst underlättar det i livet att vara knäpp...det är väl därför vi har det så tungt du och jag eftersom vi är så kloka ;)
Alla mina kramar som du vill ha ska du få//Lena

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...