söndag 30 december 2012

Gott nytt -2013

Julen är över och det har gått bra, allt har flytit på och tösen har varit riktigt pigg och glad ! Tror vi hittade en bra balans med vad som hände och inte på dagarna. Anpassat på ett bra sätt eller bara tur ?
 Vi har slutat med medicinen som skulle ge henne mer energi som hennes sjukdom gör att hon inte tillverkar nån. Men den hjälpte inte tyckte vi. Sen vi slutade har hon varit piggare än på länge.... Ja inte blir vi kloka som vanligt när det gäller tösen och mediciner !!!
Tösen hade även korttids från igår till idag utan några problem ! Törs knappt andas om det än.... Sovit bra hade hon inte men var kvar och var nöjd ! Rätt personal och lite barn är nog lösningen . När vi jobbade i mellandagarna hade hon turen att vara själv där 2 dagar med 2 personal ! Vilken lycka !
Imorgon kommer våra fina vänner som vi åkte till Åland med. Det blir god mat och dryck och trevligt helt enkelt !
Ett nytt år väntar och jag gör som till jul och önskar lugn och ro, funkade ju då :) !
Nu ska jag ägna lite tid åt en trött tjej som är lite otålig.

Gott nytt år och tack för det här !!  Kramar Tina

4 kommentarer:

Maria sa...

Ett gott slut och en lugn start på det nya året önskar jag dig och din familj!Kram

Anonym sa...

Du är lite bortskämd säger den elake...

Nina sa...

Kramar om massa och önskar er ett fint nytt år!
Nina

Anne Salovaara-Kero sa...

Gott nytt år! Kram, Anne

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...