torsdag 1 december 2011

Begravning

Jo i söndags natt dog lillasysters hamster. Mycket tårar såklart även om den var sjuk hela helgen och hon visste vad som skulle komma. Så i måndags morse när tösen åkt med taxin hann vi begrava den lilla hamstern i trädgården. Tösen sa hejdå till den innan men verkar inte förstå det riktigt och inte varför lillasyster var ledsen. När jag kom hem på kvällen hade hon gjort ett kors.
Jag är hemma och sjuk idag, hostar och förkyld. Och väldigt trött. Sista veckan har vi inte sovit mycket, skrik som får tavlor att skallra och stor ångest.
På tisdag får vi besök av LSS handläggare ang övernattning på korttids. Vår räddning snart innan vi blir som våta fläckar. Det är en oro över hur länge vi ska orka.
Måste prata med hab läkaren igen ang Adhd medicinen, om den kan ställa till det ännu mer för tösen och nattångesten. För inte har det blivit bättre utan snarare tvärtom.
Ha det gott därute, kramar Tina

5 kommentarer:

Anonym sa...

<3 och styrka syster!

Anonym sa...

Man önskar att man kunde ge styrka till alla som behöver...

Men styrkekramar får du i alla fall.

/Cina

Anne Salovaara-Kero sa...

Igen: ett lass av kramar till er! Hoppas det ska ordna sig med avlastning så att ni ska kunna sova mellan varven. Det behövs... Hälsar en trött Anne från Vasa

Anonym sa...

Om du bara anade hur mycket jag beundrar dig. Du har sån styrka i dig som jag tror du inte själv vet om att du har. Du är en vän som lyssnar och förstår. Jag finns här för dig också. Kanske, kanske någongång att våra liv kan få bli lite enklare. Är vi inte värda det???? Vi hörs gumman. Tack återigen för att du finns. Kramar Cissi

Anonym sa...

Den elake säger ingenting så har han ingenting sagt...

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...