torsdag 29 december 2011

Nytt år och nya förhoppningar

Julen är över och det nya året lurar inte långt bort nu. Tid på Bup som väntar och hos en barnläkare och utredning om Autism på hab. Kanske kan året bli lugnare än förra, kanske kan vi få hjälp ?
Aldrig slutar man hoppas och tro att denna gång kanske det ger nåt ?
Julafton gick bra på em, fm var orolig.
Dagen igår var en av de värre, vi som hade en sån bra plan och tösen var nöjd och glad innan. Hon hade skrivit lista vad vi skulle handla för vi skulle baka småfralla med recept ur hennes bok med bilder. Vi skulle också hälsa på mormor och morfar.
Allt sprack då hela morgonen var ett enda långt utbrott som aldrig riktigt tog slut. Jag var dum och trög och elak från jag slog upp ögonen.
Det gick inte att lösa och slutade med att morfar hämtade henne och hon var kvar till idag. Hon hade det bra och lugnade sig och sov gott.
Jag vet fortfarande inte riktigt vad som hände, men kan ana lite små saker som kanske kan räcka i starten.
Oj vad jag kände mig misslyckad när hon åkt och mina armar sved av slagen och tårarna brände.

Men snart ett nytt år med nya förhoppningar..... Nu jobba, kramar Tina

1 kommentar:

Anonym sa...

Orkanen mojnar så småningom säger den elake...

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...