onsdag 7 december 2011

Hembesök

Igår hade vi hembesök av LSS handläggare ang övernattning på korttids. Vi börjar med 2 nätter i månaden och får se hur tösen funkar i det. Bör väl starta i jan-feb som det verkar.
Tösen bjöd på fika och hade full service hela tiden ! Svarade på frågor om skola och fritids( som är samma ställe som korttids). Ja den halvtimman flöt på jättefint.
Hoppas det håller i sig att det är spännande med övernattning på korttids så det blir en rolig sak för henne att vara ifrån oss. Att det är hon som är iväg och inte vi, vi får hoppas som sagt. Vi är vana att hon ändrar sig när det väl gäller i det mesta som händer.

Själv verkar jag äntligen vara feberfri idag ! Såååå skönt ! Sen ska hostan bli bättre, men det brukar kunna vara segare kanske. Nöjd ändå !

Vi väntar på material till bildschema att ha hemma på väggen. Men det verkar dröja...... Trött på att tjata.
Får fråga imorgon när det är kurs på Hab igen om det händer nåt.

Ha det gott, kramar Tina

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snart jul då kommer schemat säger den elake...

Anonym sa...

Vad skönt att det gick igenom! :-)Fast jag tvivlade inte. ;-)

Och jag tror det kan funka om tösen fortsäter att se det som ett äventyr att hon ska iväg och inte ni.

Kram /Cina

Bellan sa...

Har missat en hel del här känner jag, får ta ikapp lite :)

Vill iaf ge dig en stor KRAM för att du kämpar så bra! Hoppas ni orkar.... det är tufft alltsomoftast!
Tänker på er! ♥

//Bellan

Annelie L sa...

Önskar er Lycka till !!
Kram Annelie

ann sa...

Vad härligt att ni fått igenom beslutet om natt avlastning för dottern.Det är bra att även dottern är positiv till det.Sänder styrke kramar från Åland.

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...