måndag 6 maj 2013

Det fastnar inget damm på den som går i motvind...

Den kloka texten fick jag ingraverad på en karaff i present av alla fina mammor som kom till stugan på sjön i helgen. Den texten säger en hel del om oss alla, ja dammiga kommer vi i alla fall aldrig bli med våra stormiga liv !
Jag är otroligt tacksam över att det blev av, att alla pusslade och fixade för att kunna komma iväg. Oj vad bra jag mår med dessa fantastiska tjejer.
Vad gjorde ni frågade tösen när jag kom hem ?
Jaaa, vi pratade, skrattade och åt och förflyttade oss mellan olika stolar och soliga platser eller inne vid brasan. Togs en del foton på havet och fåglar och av oss alla.
Mer aktivitet hade vi inte hunnit med, helgen var vigd för samtal. En tjej blev tvungen att hoppa av, det var det enda tråkiga. Men livet är inte alltid lätt att få ihop, och förståelsen är hög i det här gänget. Hoppas alla fick ut det dom önskade, det fick jag !
Idag hemma med tösen som är förkyld och hängig. Lite arg mellan varven för hon saknar skolan . igår var jag riktigt trött, men idag känner jag av energin helgen gav. Mitt djupaste tack till er alla, kärlek <3 Vi ses väl igen framöver, någonstans i Sverige .... Kramar Tina

3 kommentarer:

Emelie sa...

Man önskar att fler hade större förståelse för hur krångligt och jobbigt det är att behöva "hålla i hatten" för jämnan. Så otroligt skönt att få hänga med dessa mammor och inte behöva känna sig så jädrans udda.

Mitt hjärtligaste tack <3

Kram / Emelie





Nina sa...

Apselut ses vi igen! Många gånger!
Kryahälsning till Tösen och massvis med saknarkramar och tack till dig och mannen som ställde upp på sitt vis och hela goa familjen!
Nina

Bellan sa...

"Hoppas alla fick ute det de önskade"..... Snälla du, vi fick ut mer därtill! ♥

Om vi är trötta (för det är vi nog allihop) vad ska då inte du vara efter helgen?! Som du har slitit, planerat och ställt i ordning för att vi skulle få det bra. Och vi fick det allra bäst! Mitt varmaste TACK för allt du gav oss!!! Och visst måste vi ses SNART igen.

Kramar om dig ♥
//Bellan

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...