onsdag 9 januari 2013

Ny säng, kaos och förhoppningar

Igår köpte vi en ny säng till Tösens rum och tog ut hennes soffa som ändå aldrig används. Vi har bearbetat det ett tag och hon var till och med in till butiken och provlåg sängen.
Nu har vi alltså två sängar där för att kunna turas om att ligga bredvid henne på nätterna. När sängen var på plats och bäddat med nytt påslakarn som hon fick välja ut så var hon riktigt glad och nöjd ! Hon trallade glatt att hon skulle sova i sin nya säng och mannen skulle ligga bredvid.
Men sen blev det kväll och dax att ligga där och då blev det oroligt som bara den. Det travades upp och ner och in på toa och i säng och upp igen osv..... Men vi kommer inte ge oss nu, hon måste vänja sig . Förut när vi försökt har vi inte kunnat lega hos henne och inte orkat hålla ut, hoppas det kan hjälpa nu tillslut för att skapa trygghet.
Men vad vet vi, vi bara hoppas. Nåt måste vi göra så nån får sova ordentligt i alla fall nån gång.
 Jag kan visst inte heller lägga ut bilder längre, NINA !!! Hur gör jag ??

Kramar till er alla så länge.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skaffa google chrome och/eller gmail-adress!
Hoppas att det blir bättre med ny säng så småningom! Allt som kan vara till hjälp är såklart bättre än nu!
Stor varm kram finaste...

Nina sa...

Svaret har du ju fått redan, hoppas det löser sig med bilderna. Fråga igen annars.

Nu hålls det tummar här, för att det snart ska bli lite lugnare på nätterna för er! Lycka till..

Kram Nina!

Maria sa...

Hej!
Även bildproblem här, hur gör jag?
Lycka till med sovandet, kan tro att ni behöver sömn.Ha det bäst!

Emelie sa...

<3 / Emelie

mariellejohnsson sa...

Åh jag håller också tummarna! Kram!

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...