söndag 3 juni 2012

Seg

Jag lyckades avstyra Tösens önskan om badhuset idag. Jag ville verkligen inte dit.Tösen uttryckte tydligt sitt missnöje och hur tråkig jag är. Jag ville verkligen inte ha ett utbrott. Jag lyckades avleda med muffinsbak och spela spel och sen lite fika i soffan. Ibland går det !
Igår när jag jobbade var mannen till stan med Tösen och lillasyster. Klippa håret stod på schemat och det hade gått jättebra ! Vad skönt att det är gjort och fint blev det !
Jag känner mig frusen, trött och seg. Ändå har nätterna varit skapliga, för oss är väl ärligast att tillägga....
Kan vara att jag haft inflammation i kroppen en månad nu kanske. Väntar på att reumatologen ska ringa tillbaka och säga vad jag ska göra. Lite less på att ha ont. Men jobba full tid tycker FK att jag ska göra ( lite bitter kanske) !!
Oj nu börjar Tösen prata om badhuset igen...dax att ingripa med lite ny fantasi med nån ny aktivitet !
Kram och ha det gott.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hatar badhus...tråkigt, skräningt, trångt, ångestfyllt och bara sådär jobbigt. Som att klippa lappar mitt i natten...eller kanske inte lika jobbigt? Kan inte bestämma mig.
Hoppas att det gick att fantisera bort eländet!
Kram och hoppas veckan går an

Mamma Z sa...

Hualigen som ni kämpar på med det mesta tycker jag mig förstå.. Tur att du har fina vännen som får dig må gott vid havet :-)

Bamsekramen <3

och du..nu ÄR det faktiskt min tur att få se det eviga blå :-) i dagarna 5..

Bellan sa...

Kilar förbi och lämnar en cyberbloggkram till dig ♥

//Bellan

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...