fredag 8 juni 2012

Anpassat och ståpäls !

Varit på en av de mysigaste skolavslutningarna nånsin ! Tösens särskola hade en fm med sång och musik som alla deltog i på sitt unika sätt ! Ja jag erkänner att jag fått både ståpäls och tårar i ögonen idag !
När vi kom gick vi in i lokalen tillsammans till fiolmusik av musikläraren. Sen fortsatte det med olika sånger och lite mer spelande av eleverna och läraren.
När tösen började på den skolan deltog hon inte i mycket utan var blyg och rädd.
Idag sjöng hon en liten kort sång i mikrofonen med läraren på gitarr inför oss alla ! Oj vad stort och vad stolt hon var , och vi med !
Hur de får fram att alla kan och alla vågar är helt enormt !! Allt är genomtänkt och förberett och anpassat på bästa sätt ! Eloge till dom alla inblandade !
Sen blev det fika med jordgubbstårta och kramkalas !

När vi kom hem släppte väl spänningarna lite och det blev lite irriterat en stund, men det gick över igen. Hoppas det håller i sig ikväll också. Ha en fortsatt fin dag ! Kramar Tina

4 kommentarer:

Helle sa...

Vad mysigt och ni ska vara stolta, ni gör ett superbra jobb som föräldrar!

Nina sa...

Mys! :)
Hoppas ni får en fin helg.
Kram Nina!

Anonym sa...

Åh, jag får tårar i ögonen. så underbart
/cissi

Mamma Z sa...

Du tårarna kom på mig med ♥

Bamsekramen

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...