torsdag 21 juni 2012

Midsommar

Då har det gått ett år sedan vi klädde den här midsommarstången. Oj vad ett år går fort. Imorgon dax för en ny och allt jag önskar är lite lugn, resten är inte viktigt. Det blir sill lunch på sjön imorgon med mamma och pappa som blivit tradition. I år får vi trevligt sällskap av familjen vi åker till Åland med. De funkar kanon med Tösen och hon med dom. Ska bli mysigt om allt flyter på. Sen blir vi kvar och grillar på kvällen och är kvar över helgen tror vi.
Sen jobbar vi 4 veckor till innan det är semester i 3. När Tösen inte ska vara helt ledig med oss i år så känns det konstigt och inte på samma sätt. Men hoppas det blir vår räddning ändå.
Ett nytt sätt att tänka, men inte smärtfritt. Känns som ett nederlag att det inte funkar med ledighet trots allt. Ja jag vet att det är min sorg och inte hennes förmodligen, men gör ont ändå.

Önskar er alla en fin, lugn och trivsam Midsommarhelg, kramar Tina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni har det bra! Glad midsommar!
Kramar!

Mamma Z sa...

Tittar in med en Midsommarkram i efterhand!
Önskar er allt gott och hoppas så ni får en bra sommar!!

KRAMEN

Annelie L sa...

Hoppas er midsommar helg blev så lugnnoch skön sommdu önskade.
Se det inte som ett nederlag att inte ni har hela semester tillsammans.
Även familjer med fullt normalt utvecklade barn behöver vara från varandra ibland, för att orka vara bra föräldrar resten av året.
Jag tror det är positivt både för föräldrar och barn att ta lite semester från varandra då och då .
Kram och var rädd om dig //Annelie

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...