fredag 30 augusti 2013

Tack för erat stöd

Tack för varma fina kommentarer efter mitt sista gnäll inlägg. Jag svarar Bellan med att möte har vi haft med korttidspersonal, ansvarig och psykolog från barnhab. Och uppföljning på tisdag. Men jag vet inte vad som går att göra då dagarna är bra men nätterna är problemet och de är ju problemet hemma med. Känns lite hopplöst faktiskt. Personalen vill allas vårat bästa så klart men svår situation. Först måste nog ångesten över att sova lösas och hur vet jag inte, kanske måste till BUP på nytt besök ändå. Men de har inte heller haft nån hjälp tidigare. Läkartid på barnhab på tisdag efter mötet, får se då vad som bestäms. 
Kan det vara vi som  misslyckats med nåt från början , tydlighet och trygghet i rutiner kanske ? Oj vad vi funderar på vad vi ska göra bättre/ annorlunda. Men tycker vi gjort allt vi förmår för tösens bästa och detta har inte direkt dykt upp nu utan varit med sen födseln. 
Vi kämpar på och griper efter halmstrån och hoppas det ska vända nån gång . 
Lider så galet med henne.

Idag gick promenaden bra, jag mår lite bättre igen. Fördelen för mig är att det finns bra dagar fast jag har fibromyalgi. En del har nog inte ens det. Värk och smärtfri fullt ut är jag aldrig, men de bra dagarna är det inte så mycket att jag räknar med det. Positivt tänkande är bra men svårt när det gör så där j-vla ont att tårarna rinner, som i onsdags tex. 

Tösen ska snart hämtas och sen tar vi helg , mannen jobbar hela helgen mer eller mindre men det ska nog gå bra. Gårdsfest i kvarteret imorgon, siktar på att vara med en stund om  tösen är på humör . 

Trevlig helg alla rara, var rädda om varandra därute. Kramar 

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...