fredag 21 oktober 2011

Kram och trevlig helg !


2 kommentarer:

Mamma Z sa...

Åh..som ni har det..och att ni får lov att vänta tills i vår kan inte vara ok med utredning.. Våra barn är det inte så noga med..att de mår psykiskt dåligt.. tänk om ni fick veta vad som felar och kunna stötta upp bättre..fy sjutton säger jag bara..dålig stil överlag tycker jag att de inte hört sig av.. har de inga fungerande rutiner??

Bilderna du lägger ut ser så härliga ut i detta rusk.. vi får vila i minnerna ifrån dem när det viner på hos både dig och mig..

BAMSEKRAMEN

Pettersson sa...

Det är inte alls trevligt att vandra i dödsskuggans dal säger den elake...

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...