tisdag 17 februari 2015

Tjejvecka hela veckan

Tösen och jag är hemma själva denna vecka. Mannen och lillasyster är i värmen och hälsar på farmor och farfar som bor utomlands på vintern. Eftersom tösen inte vill flyga och förmodligen skulle tycka att alla moment det innebär skulle vara svåra så är vi hemma. Vi har det bra men natten som ni kunde se på inlägget jag gjorde i morse var ingen höjdare. En natt till sen är det korttids en natt och jag får sova. Sen korttids i helgen också. Då ska jag tanka energi med några underbara tjejer som kommer hit och förgyller min helg. Kanske hinner vi inte sova så mycket men det blir energi på annat sätt ! Lääääääängtar <3 Ett år sedan vi sågs och mycket har verkligen hänt hos alla. Bara rädd att helgen går för fort !
Goare, knasigare, roligare och mer gemensamt än jag har med dessa mammor med egna diagnos barn/ungdomar kan jag inte ha ! Är en mycket speciell relation vi fått.
Ikväll ska tösen och jag gå på restaurang och mormor och morfar ville hänga med. Restaurangen känner hon igen sen tidigare och brukar funka bra. Vi måste också ha lite extra fest när de andra i familjen är ute och reser !


Även naturen kan ha det trassligt :)

Nu har tösen däckat med wii kontrollen i handen, hon snarkar gott. Jag passar på och tar lite rast.
Ha en fin dag !

1 kommentar:

Nina sa...

Gör du rätt i, hoppas du somnade en stund <3

*nedräkning pågår*

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...