tisdag 17 februari 2015

Sömnregistrering

Lite intressant att kunna se  hur aktiva vi är på nätterna. När vi upplever en bra natt för oss och en mindre bra. Jag köpte för ett tag sen en klocka som bla är stegräknare och registrerar sömnen.
Översta bilden är söndags natten och kändes ganska bra. Aktiviteten är ganska låg syns det men lite för många toppar med vakenhet för att vara lugnt. Nedre bilden är natten till idag. Ingen bra natt alls ! Första timmarna sov vi lite till och från sen var det inte mycket sova, de toppar som är höga då har jag varit uppe lite mer.
Ville bara visa ! Kramar !

5 kommentarer:

Bellan sa...

Visst är det intressant med sömnregistrering! Håller på själv också men vet inte om jag vågar visa mina kurvor för dig. Sååå jobbigt för er att inte få sova på nätterna! :(
Hoppas veckan blir bättre och bättre. Sen smäller det på fredag!!

Kramar om här så länge, men snart irl ♥
//Bellan

Nina sa...

Hur skulle det se ut hos nån som sover normalt? Rakt streck längst ner?

Och dina kurvor ser ut som översta när det är bra nätter?...

Kramar om <3
Snart ska jag hjälpa dig att få en jämn kurva, fast med linjen högst upp ;)

Maria sa...

Visst är det kul med en sådan klocka! Har själv en likadann och snacka om hur ojämnt man sover men din kurva slår nog min med hästlängder! Hoppas du får en fin helg med dina vänner!Kram

Karins ordöverflöd sa...

Hej, jag blev nyfiken på klockan.. var kommer den ifrån? Var
kan jag köpa den?

Tina sa...

Hej Karin ! Klockan är av märket Garmin och kan beställas på nätet på flera ställen tror jag. Var ett tag sen jag köpte den, men funkar mycket bra ! Lycka till !

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...