fredag 27 december 2013

Ibland blir det bra helt enkelt

Vi kom iväg till mina föräldrar på mat igår och tösen hade bestämt att hon skulle sova där. Ja mamma hade föreslagit det och plötsligt mitt i all irritation tyckte hon det var bra. En lugn och trevlig em med god mat innan vi andra gick hem och halvsov i soffan. Halv förkylda och trötta.
Tösen hade sovit gott och duschat i morse när jag hämtade henne för att skjutsa henne till fritids där hon ska vara några timmar. Ja plötsligt kan det bara funka och ingen vet varför eller hur det gick till. Men skönt är det när det händer. Och sova i natt var mer än skönt !
Då är det nyår kvar.
Blir med vår goa familj vi brukar vara med till Åland och på midsommar. Och en go vän som skulle vara själv först då hennes barn är med sin pappa på nyår. Själv ska man inte behöva vara om man inte vill. Kommer bli lugnt och mysigt med god mat och goa vänner.
Tösen är mest orolig för allt pangande, men det ordnar sig nog det med.
Vila när ni kan, kramar

1 kommentar:

Nina sa...

Skönt! Man är glad för det lilla..
Kramar om igen och igen <3
Nina

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...