tisdag 31 januari 2012

Aj aj aj.....

Igår fick jag hålla mig hemma från jobbet för min nacke ville inte som jag i nåt läge ! Men med kyla och piller och vila kan jag idag röra mig och köra bil ! Skönt att det är ledig dag idag. Så en långpromenad med hunden bla längs vattnet fick det bli. Fick trevligt sällskap av goa mamma som sen bjöd på en kopp kaffe och mysig stund själva.
Sen en tur till veterinären för vacination av hunden. Veterinären fick en kärleksfull puss så jobbigt var det med spruta !
Igår fick jag äntligen tag i en arbetsterapeft på Hab. Det är nu 3 månader sen vi var där och vi skulle få tid och material till bildschema. Den 10 feb fick jag tid. Psykologen erkände att de inte har koll på alla familjer så de har nu delat upp sig i team. Hoppas det blir bra för det har varit kaos och ohållbart. En månad tog vårat ärendes papper att byta från psykologens rum till arbetsterpeftens..... Nåväl, nya tag hoppas jag !!!

Lite brödsmulor tyckte dessa smakade gott i kylan !
Tösen var på ögonkliniken igår, men de hade missat att hon skulle ögonbotten lysas av läkare och en läkare fanns inte där. Så ny tid om en månad. Det är ännu en del av alla kontroller som görs pga hennes mytokondriella sjukdom.
Nu lite bloggläsning och annat en stund innan tösen kommer med taxin. Take care ! Kramar Tina

Inga kommentarer:

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...