onsdag 23 november 2011

Plötsligt händer det

Tösen följde med till Huddinge igår, hon var lugn och trygg hela tiden. Härliga doktor Karin fick till och med känna och klämma på henne. Tösen blev inte ens irriterad när vi pratade om henne ! Mäkta imponerad !

Vi fick gå igenom allt som gjorts och setts på proverna som tagits. Veta vad som händer framöver och fick lite medicin utskrivet. Finns ingen medicin som botar men för att hålla henne så frisk och stark som möjligt så ska hon äta extra tillskott vitaminer, så kan jag förklara det .
Nya prover ska tas och inre organ ska så kontrolleras så de inte tar stryk av den energibrist hennes celler i kroppen har. ( enkelt beskrivet). Hjärtat ska undersökas med ultraljud och ögonen ska göras tester på.

Käns skönt att få svar på varför saker är som de är, samtidigt käns det jobbigt med allt ovanligt som händer.
Men börjar förstå att vårat liv är långt ifrån vanligt.

Var rädda om er därute, kramar Tina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att det gick bra! *glad för er skull*

Håller tummar och tår för att ni får kortis.

Jag googlade mitokondriella och av det lilla jagförstod så är det allvarligt....Hoppas jag har fel!

Kram/Cina

Anonym sa...

Vem har ett vanligt liv? Det är nog bara den elake som ibland tror han ser ljuset i tunneln tills han fattar att det är ett tåg som kommer dånande men det är bara att kliva åt sidan så susar tåget förbi och det är fritt fram framåt igen...

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...