onsdag 26 juni 2013

Nya glädjande saker

Igår underbart sommarväder ! En aktiv dag vid stugan med flytt av tösens gunga till en plats där hon är nära oss . Jag gjorde en rabarberpaj och Vi fick fikabesök av vänner och deras hundvalp så hundarna lekte sig trötta ! Vi byggde upp en studsmatta så det ska vara lockande att vara här. En liten pool fixade vi häromdagen så det kan lekas i vatten då tösen inte badar i havet. Hon var mycket nöjd med alla saker hon tycker om. Idag är det höstväder med regn och blåst , tösen har korttids och hon verkade nöjd med det när hon åkte iväg med mannen nyss. Jag eldar i brasan och har krupit upp i soffan med datorn. Njuter ledigt !  Ha det gott alla fina därute, kramar

6 kommentarer:

Nina sa...

Skönt att ni har det gott!
Kramar om massa!
Nina

Maria sa...

Ler och tycker det låter bra!
Njut och ha det bäst!
Kram

Lena sa...

Det låter som ni har det gott och att ni hittar sätt att lotsa Tösen så hon känner sig trygg :)
Kram på dig och njut av livet!
Saknakramar <3

Anonym sa...

Vad bra att ni kan göra så mycket bra saker som hon tycker om. Kramar från Marielle!

Anonym sa...

Jag badar heller inte i havet, det är för långt när vi har er dricksvattensjö 100 m bort säger den elake...

Bellan sa...

Läser ikapp, kramar om och förstår att ni har det ganska njutbart ändå!

Saknar också.... kram igen ♥
//Bellan

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...