söndag 23 juni 2013

Då är midsommar över med fina vännerna som överlever lite utbrott  utan att göra nån sak av det alls. Och mina mysiga föräldrar som också är Guld värda för oss. Det har funkat bra men är tufft för tösen då och då när hon inte hänger med i svängarna fast vi försöker. Det har ramlats och skrikits en del men många bra stunder som jag väljer att minnas ! Hon har deltagit i klubb spel och varit glad och jag summerar helgen med nöjd men trött. När tösen sover gott på morgonen kan inte jag sova, men kaffet smakar gott på bänken vid det glittrande vattnet och ger också energi. Idag vinka av lillasyster som ska iväg med sin kompis och familj en vecka. Roligt för henne men tomt hemma ! Tösen ska ha några dagar på korttids och då blir det vila på hög nivå ! Nu är den nån som vaknar, på återseende och kramar från paradiset !

Inga kommentarer:

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...