måndag 21 september 2015

Det pirrar i magen !

I morse när vi stod ute och väntade på taxin lutade sig tösen mot husbilen , kikade in och sa - mamma det pirrar i magen ! Imorgon åker vi ! Ja det är härligt att se hennes glädje och förväntan ! Igår åkte vi och hämtade den och efter en halvtimma somnade hon på vägen hem uttröttad av all spänning gissar jag .
Helgen var mycket trevlig och musikalen Jersey Boys kan jag varmt rekommendera , vi log hela tiden och lika när vi kom ut därifrån. Vilka artister , säger bara wow ! Se den om du har möjlighet Vilken glädje boozt ! Tyvärr blev jag rejält förkyld , men inte konstigt då tösen varit sjuk och lillasyster är förkyld än. Idag hemma och snorar, funkar inte riktigt att jobba bland människor då .

Så nu tar vi snart lite anpassad tösen semester så jag återkommer när vi är hemma igen !
Ha det gott därute , kram T

2 kommentarer:

Bellan sa...

Goa, fina.... ha en underbar semestertripp! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir lyckat för er alla!

Största kramen till dig, vännen! ❤️
//Bellan

Nina sa...

Önskar er en jättefin tripp som ger fina minnen och mycket glädje för Tösen. Ni är bäst!
Kramar om!

Speedad ,orolig men glad

Det blev som jag anade, oroligt och speedad tös. Svårt att sitta still men oftast på bra humör. Det underlättar. Sömnen sämre igen och svårt...