torsdag 17 december 2015

Dagarna rullar på

Tösens första två nätters helg på korttids gick bra ! Och vi fick gjort det vi hade tänkt och behövde mest. Känns skönt, hoppas hon accepterar nästa gång också. Lite synd att det är massa helger mitt i starten som stör henne men det ska nog ordna sig.
Min läkare ringde och jag ska få röntga ryggen , hela ryggen som det verkar. Känns bra att bocka av lite som jag ändå funderar på. Förhoppningsvis hittar dom inga skador. Bara att vänta på remissen !
Jag fick lite värktabletter utskrivet, bra att ta till när det blir jobbiga dagar.

Jag hoppas ni inte stressar för mycket till jul, finns viktigare saker än att allt är perfekt.
Kramar

1 kommentar:

Maria sa...

Härliga nyheter! Ingen julstress hemma hos oss, julen kommer i alla fall!Kram

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...