fredag 28 juli 2017

Svårt att hitta orden

Har haft svårt länge att hitta orden och vad jag vill förmedla i bloggen. Ändå händer det väl en del i livet. Gör ett försök att sammanfatta lite av sommaren som gått.
Studentfirandet gick mycket bra, Tösen har haft och har mycket känslor om allt som hänt. Grät i skolan sista dagarna. Nu har det lugnat sig och hon har jobbat några veckor och har nu 4 veckor semester. Det kräver sitt,ledighet är inte en favorit precis.Vi började jobba i måndags efter vår. Lite pusslande de dagar jag jobbar men har löst sig med våra föräldrar. Vi är i stugan just nu över helgen Tösen och jag och mannen åker emellan, mysigt och intensivt. Ska gärna hända något hela tiden som alltid. Men funkar bra. Skönt med miljöombyte !
Tösen har också fyllt 20 ! Helt galet vad åren går ! Vi hade fest för henne i stugan med mat och live musik som hennes favorit musiker kom och överraskade henne med ! Inte illa ! Två goa killar med stora hjärtan som förgyllde hennes dag så mycket ❤️
Kan sammanfatta hur hon mår och är med : glad, pratsam, orolig, rastlös,arg och speedad.

Min röntgen jag var på innan sommaren visade att jag har diskbråck i nacken på ett par ställen. Förklarar mycket av min smärta. Har mycket ont och får söka igen då det var en reumatolog jag var hos då och hon skickade mig inte vidare utan önskade mig en trevlig sommar .... Skönt att jag inte gav mig och lyssnade på läkaren som skyllde på min fibromyalgi utan sökte vidare. Nu har jag ett skriftligt utlåtande av röntgenläkaren så de kommer inte undan 🙄Tragiskt att inte bli trodd på bara, men har svart bälte i att kriga med sjukvården 😉Så bara att ta nya tag. Nu kräver nån bollsugen tjej min uppmärksamhet 😍Återkommer ,ha det gott så länge. Kram T

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...