måndag 21 september 2015

Det pirrar i magen !

I morse när vi stod ute och väntade på taxin lutade sig tösen mot husbilen , kikade in och sa - mamma det pirrar i magen ! Imorgon åker vi ! Ja det är härligt att se hennes glädje och förväntan ! Igår åkte vi och hämtade den och efter en halvtimma somnade hon på vägen hem uttröttad av all spänning gissar jag .
Helgen var mycket trevlig och musikalen Jersey Boys kan jag varmt rekommendera , vi log hela tiden och lika när vi kom ut därifrån. Vilka artister , säger bara wow ! Se den om du har möjlighet Vilken glädje boozt ! Tyvärr blev jag rejält förkyld , men inte konstigt då tösen varit sjuk och lillasyster är förkyld än. Idag hemma och snorar, funkar inte riktigt att jobba bland människor då .

Så nu tar vi snart lite anpassad tösen semester så jag återkommer när vi är hemma igen !
Ha det gott därute , kram T

2 kommentarer:

Bellan sa...

Goa, fina.... ha en underbar semestertripp! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir lyckat för er alla!

Största kramen till dig, vännen! ❤️
//Bellan

Nina sa...

Önskar er en jättefin tripp som ger fina minnen och mycket glädje för Tösen. Ni är bäst!
Kramar om!

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...