måndag 23 februari 2015

Vardag igen

Hela familjen på plats igen och det är såklart skönt ! Helgen med mina vänner var otroligt mysig och rolig som alltid. Har skrattat väldigt mycket !
Det var inte tyst många sekunder :)
Oj vad de ger mig styrka och energi ! Går runt och ler lite fånigt !
Känns väldigt tråkigt att det är så svårt och kräver så mycket för att få ihop en helg tillsammans. Det var inte ens helt säkert att vi skulle bli alla förens i torsdags ,  vi höll alla tummarna hårt och vi hade tur att det sjuka barnet han bli frisk. Så det är mycket som kan hända på vägen fast vi lyckats få till ett datum .
Nåväl nu är det dags att börja planera nästa träff snart, var i landet och när ?
Men nu är det vardag och jobbet kallar, ha en fin måndag .
En utflykt till havet med kaffetermosen hann vi med .

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack Tina för allt. All mat, marktjänsten, sovplatser och gästfriheten. Tusen tack för alla goa skratt, den värme och vänskap du ger. Tack för en alldeles underbar helg. Jag är så glad för att vi känner varandra ❤❤❤
//Lena

Nina sa...

Låååååååång suck...
Saknar, längtar, saknar, längtar...
Tack för en härligt helg! <3 <3 <3
Kram!

Bellan sa...

Mmm, jag njuter av minnena! Och vilken tur att vi alla kunde komma. Hade blivit tomt om någon fattats. Vi måste träffas så fort som möjligt igen!

Tusen kramar och tack! ❤️
//Bellan

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...