tisdag 23 september 2014

SKRIKER HÖGT

Varför kan vi inte bara få sova.... Varför kunde det inte bli en lugn period nu. Varför , varför , varför ? TRÖTT ! Dessa nätter gör mig galen !
I morse var jag sjukt trött när det var dags att dra igång här hemma. Lillasyster skulle till logopeden och jag följde henne. Mannen var kvar med tösen och väntade på hennes taxi.
Lillasyster fick lite övningar som vi hoppas kan göra nytta på sikt, hon hoppades på att de skulle ta fram trolleristaven och fixa till andningen men så enkelt är inte livet !
Nu lite vila innan tösen kommer hem.


6 kommentarer:

Nina sa...

:'(
Kramar om dig, vännen <3

Anonym sa...

Förstår att du håller på att bli galen. Det måste vara fruktansvärt även om jag aldrig kan förstå vidden av det hela att leva mitt i det.
Önskar att det fanns nåt att göra <3
Största kramen, även om den inte hjälper Tösen att sova!

Bellan sa...

Lider otroligt med er och fattar inte hur ni håller ihop era kroppar som aldrig får den sömn de behöver...

Styrkekramar av saknad ❤️
//Bellan

Maria sa...

=( KRAM

Anonym sa...

Å att ni aldrig får ordning på era nätter. Jag skickar dig massor av hjärtan och kramar!
Hälsningar Marielle.

Tankar från Oxelösund sa...

kan bara säga kram till dig!

Mia A

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...