tisdag 15 april 2014

Backa igen

Det blev ingen utflykt till gården med djuren, blev för rörigt med fler personer. Jag förvarnade när jag lämnade och personalen som jobbade med tösen kollade av och gjorde en egen liten tur till ett fik vid havet istället med tösen. Känns synd att det är så känsligt men skönt att alla löser det efter bästa sätt just nu. De har inplanerade roligheter på korttids imorgon så det borde gå bra. Natten hemma till idag var ingen höjdare men dagen har gått mycket bra med lite aktiviteter utspridda. Blev lite ilska förut och sen somnade hon mitt i, får sova en stund innan dusch står på schemat. Mannen kommer inte hem förrens senare ikväll.
Hoppas ni har det gott och solen skiner på er var ni än är, kramar

3 kommentarer:

Nina sa...

Åh, vilket pyssel innan man hittar rätt nivå på anpassningarna. Sandra har ju, sen vi bytte skola, alltid haft egna utflykter och inte deltagit ihop med övriga. Hon fixar det inte och det är ju en slags sorg, förstås. Samtidigt är det roligare för Sandra att göra saker på hennes vis, och när det väl blev anpassat tillräckligt så har hon ju mått bra. I det stora hela. Jag hoppas att ni också hittar dit snart, så oron lägger sig och kanske orken räcker längre.

Vet du vad?!! Jag saknar sååå mycket! Vill ses!!!!!

Kramarom och tyckerom!
Nina

Lena sa...

Skönt att de kan läsa av Tösen så pass att de anpassar efter hennes behov.

På ett vis synd att hon somnar på dagarna, men jag förstår ju att hon gör det.

Jodå, solen skiner gott här.
Kram på dig - ÅVAJJATYCKEROMDIG <3

Bellan sa...

Min Turbo har också haft helt egna aktiviteter i flera år nu och det är ju det som fungerar bäst. Men det behövs personer som kan läsa av och förstå. Det verkar som Tösen har det och det är ju skönt!

Massa saknakramar till dig ♥
//Bellan

Blogg eller inte ?

Funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ? Men den kan väl finnas här om någon vill läsa, men framför allt för mitt eget minne ...